Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

Έξυπνοι τρόποι για να κάνετε τα υγιεινά γεύματα πιο νόστιμα!

Ψητά λαχανικά, φρέσκιες σαλάτες, ψάρι ή κρέας στη σχάρα, όλα είναι υγιεινά πιάτα που προτιμάμε όταν κάνουμε δίαιτα ή όταν ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς πολλές θερμίδες.
Δυστυχώς τα περισσότερα διαιτητικά πιάτα δεν είναι τόσο νόστιμα όσο θα θέλαμε και τα μυρωδικά δεν είναι πάντα αρκετά ώστε να κάνουν τα φαγητά αυτά απολαυστικά. Δείτε 4 τρόπους για να προσθέσετε μια πινελιά γεύσης στα υγιεινά πιάτα χωρίς να προσθέσετε πολλές επιπλέον θερμίδες.
Ελαιόλαδο σε σπρέι: Υπάρχει στα περισσότερα σούπερ μάρκετ και είναι συσκευασμένο έτσι ώστε να μπορούμε να υπολογίζουμε την ποσότητα που χρησιμοποιούμε. Το ωμό ελαιόλαδο μπορεί να έχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όμως αν δεν προσέξουμε την ποσότητα μπορεί να προσθέσουμε πολλές θερμίδες σε μια σαλάτα ή στα λαχανικά. Με το σπρέι θα μπορέσετε να υπολογίσετε ακριβώς πόσο ελαιόλαδο θα βάλετε στο πιάτο σας. Υπολογίστε 10 θερμίδες για 2-3 ψεκασμούς!
Νερό καρύδας: Οι διάσημοι το πίνουν σαν νερό και πλέον οι διάσημοι σεφ προτείνουν να μαγειρεύουμε με αυτό. Προσθέτει μια εξωτική γεύση στα πιάτα, όπως το ρύζι, αλλά και στις σαλάτες! Μισή κούπα νερό καρύδας έχει 23 θερμίδες και καθόλου λιπαρά.
Δενδρολίβανο: Είναι ιδανικό για τα ψητά κρέατα, τα ψάρια και τα θαλασσινά. Μπορείτε να φτιάξετε μια μαρινάδα με δενδρολίβανο ή να τα μαγειρέψετε μαζί με μερικά κλωναράκια. Μια ωραία πρόταση είναι να περάσετε το κρέας ή το ψάρι σε κλωνάρια δενδρολίβανου, αντί για ξυλάκια για σουβλάκια. Το δενδρολίβανο δεν έχει καθόλου θερμίδες.
Ξύδι: To ξύδι με φρούτα όπως το μηλόξυδο ή το βαλσάμικο έχει πολύ λίγες θερμίδες –μόλις 14 θερμίδες σε μια κουταλιά- και προσθέτει εξαιρετική γεύση στα πιάτα. Βάλτε το στις σαλάτες αλλά και κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος για να ισορροπήσει όλα τα συστατικά του πιάτου.