Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

Το βασικό κλειδί στην εξατομίκευση της προσέγγισής σας



Το βασικό κλειδί στην εξατομίκευση της προσέγγισής σας είναι αναγνώριση του πελάτη, δηλαδή να γνωρίζετε ποιος είναι, τι του αρέσει και τι θέλει (σε επαναλαμβανόμενους πελάτες)
. Σκεφτείτε πόσο οικεία νιώθετε κάθε φορά που καλείτε σε κάποια εταιρία (συνήθως τράπεζα) και σας προσφωνούν με το όνομά σας με την έναρξη της συνομιλίας. Η αναγνώριση τη εισερχόμενης τηλεφωνικής κλήσεις, τα email ID, τα cookies, οι εφαρμογές των κινητών και τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να σας βοηθήσουν πολύ στην αναγνώριση των πελατών σας. Φυσικά, δεν αρκεί μόνο αυτό, πρέπει να προσφέρετε στον πελάτη σας εξατομικευμένη υπηρεσία ώστε να νιώσει σημαντικός και πως έχει αξία