Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2014

Οι κανόνες της δίαιτας που πρέπει να σπάσετε!

Όταν κάνουμε μια δίαιτα ουσιαστικά ακολουθούμε κάποιους συγκεκριμένους διατροφικούς κανόνες που μας βοηθούν να χάσουμε βάρος. Οι θερμίδες που καταναλώνουμε καθημερινά μειώνονται ενώ υπάρχουν και κάποιες απαγορευμένες τροφές που στερούμαστε μέχρι να πετύχουμε τον στόχο μας. Ευτυχώς, οι ειδικοί πλέον συμφωνούν ότι υπάρχουν κάποιοι κανόνες στις δίαιτες που πρέπει να σπάμε ώστε να ενισχύσουμε τον μεταβολισμό μας και να χάσουμε πιο γρήγορα κιλά!

1. Κόκκινο κρέας: Κανείς δεν έχασε κιλά τρώγοντας hamburger, όμως ακόμα κι αν παραβείτε τον κανόνα και απολαύσετε ένα δεν θα χαλάσετε τη δίαιτα. Το κόκκινο κρέας μπορεί να σας χορτάσει και να περιορίσει την όρεξή σας για φαγητό. Η πρωτεΐνη θα σας δώσει ενέργεια αρκεί να προτιμήσετε μερίδες χωρίς λίπος. 
2. Βραδινό γεύμα: Το σώμα μας δεν αποθηκεύει παραπάνω λίπος μόνο και μόνο επειδή είναι βράδυ! Αν κάνετε γυμναστική το απόγευμα ή δεν έχετε φάει τίποτα όλη μέρα δεν υπάρχει λόγος να πέσετε για ύπνο με άδειο στομάχι. Εάν δεν τρώτε όταν το έχετε ανάγκη ο μεταβολισμός σας θα ‘κοιμηθεί’ για αυτό μπορείτε να τρώτε το βράδυ απλά πιο ελαφριά.
3. Λιγούρες: Όταν κάνουμε δίαιτα μαθαίνουμε να αντιστεκόμαστε στους πειρασμούς και στην ισχυρή επιθυμία μας να τσιμπολογήσουμε. Οι ειδικοί πλέον μας το επιτρέπουν αρκεί να μην υπερβάλλουμε. Ένα μήλο, ένα κρακεράκι ή δύο κομμάτια μαύρη σοκολάτα μπορούν να ικανοποιήσουν την όρεξή μας ώστε να μην φάμε περισσότερο στο επόμενο γεύμα.
4. Ψωμί: Το ψωμί δεν είναι εχθρός μας στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά, όμως υπάρχουν διάφορα αρτοπαρασκευάσματα που όχι μόνο δεν μας χορταίνουν αλλά μας κάνουν να πεινάμε ακόμα περισσότερο αργότερα. Αν, όμως, κόψουμε εντελώς το ψωμί από τη διατροφή μας θα αναζητάμε ολοένα και περισσότερες τροφές για ενέργεια. Απλά προτιμήστε ένα ψωμί πλούσιο σε φυτικές ίνες και φτωχό σε θερμίδες.
5. Λίπος: Μπορεί το λίπος να παχαίνει αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκλείσουμε από το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο και τα καλά λιπαρά. Τα ωμεγα-3 λιπαρά που υπάρχουν στα ψάρια και στους ξηρούς καρπούς, αλλά και το ελαιόλαδο είναι ευεργετικά για τον οργανισμό μας.
6. Έτοιμο φαγητό: Συνήθως όταν κάνουμε δίαιτα δεν θέλουμε καν να περάσουμε έξω από εστιατόρια. Το fast-food μπορεί να μην πλησιάζει σε θρεπτικά συστατικά το σπιτικό φαγητό όμως δεν σημαίνει ότι μας παχαίνει. Αρκεί να αποφύγουμε τις παχυντικές σάλτσες και τις υπερβολικές ποσότητες.